Hvordan betaler jeg mit mellemværende?

Læs hvordan du kan betale dine regninger, bøder og porto.

Hvordan betaler jeg min regning?

Betaling af regninger skal ske via Mit Betalingsoverblik på rudersdal.dk, netbank eller bank. 

Hvordan kan jeg betale min regning, hvis jeg ikke har MitID?

Hvis du ikke har MitID, fremsendes regning og girokort med posten, som kan betales i banken.

Kan jeg betale min regning på biblioteket?

Nej, al betaling skal ske via Mit Betalingsoverblik, netbank, eller i banken.

Jeg har spørgsmål til selve betalingen?

Har du spørgsmål til selve betalingen, skal du kontakte Rudersdal Kommune - Borgerservice – Opkrævning og Regningsbetaling på tlf. +45 46111355 eller via kommunens hjemmeside.

Jeg har spørgsmål til årsagen til min regning?

Har du spørgsmål til årsagen til din regning, skal du kontakte biblioteket på tlf. +45 46115700 eller henvende dig på biblioteket.

Jeg har spørgsmål til et rykkergebyr?

Har du spørgsmål til et rykkergebyr, skal du kontakte Rudersdal Kommune - Borgerservice – Opkrævning og Regningsbetaling på tlf. +45 46111355 eller via kommunens hjemmeside.

Hvad er bibliotekernes takster for mellemværende?

Du kan læse mere om takster her.